Suggesties voor verbetering
We zijn ons ervan bewust dat we niet perfect zijn en we willen zo dicht mogelijk bij uw behoeften en verwachtingen komen, zodat de ervaring met ons een plezier voor u wordt. In die zin zouden we het fijn vinden als u ons uw mening en suggesties voor verbetering stuurt per e-mail naar [email protected] of via het contactformulier.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected].
Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.
Alle producten die door de site azpets.nl worden verkocht, profiteren van wettelijke garantievoorwaarden, naleving en commercieel beleid van de fabrikanten. De producten zijn nieuw, in de originele verpakking en afkomstig van bronnen die door elke individuele fabrikant zijn geautoriseerd.
In het geval van producten die door azpets.nl worden verkocht en geleverd, worden de garantiecertificaten afgegeven door de fabrikant of door de leverancier. Het ontbreken van het garantiecertificaat van het product moet binnen 48 uur na ontvangst van de goederen worden gemeld op het e-mailadres [email protected]. Elke volgende melding wordt niet in aanmerking genomen.